Engagera dig! | Sverigedemokraterna i Norrköping

Engagera dig!

Hej kära besökare, genom att klicka på länken engagera dig har du själv tagit första steget till att vara en del av Sveriges snabbast växande folkrörelse!

Vi har växt i varje val sen partiet bildades, och har nästan dubblat i storlek mellan valen. Vi räknar även med stora framgångar i detta val, då stigmatiseringen kring vårt parti börjat avta i rask takt. Detta innebär att vi konstant är i behov av nya eldsjälar som inte vill annat än att lämna ett bättre Sverige, Östergötland, eller Norrköping till nästa generation. Våra barn är framtiden och det är av högsta vikt att de kan växa upp i ett tryggt och säkert samhälle, som våra föräldrar och deras föräldrar gjorde.

Det är väldigt enkelt att komma igång! Det första steget har du redan tagit genom att komma hit och läsa om det här, nästa steg är att bli medlem så du kan delta i medlemsaktiviteter. Det går snabbt och enkelt att bli medlem direkt via den här länken: https://formular.sd.se/sd/medlemsansokan/

När du mottagit bekräftelsen så kommer du inom kort börja få information till den e-post du angett, om medlemsträffar, utbildningar och övriga aktiviteter. Vi tror på ett väldigt aktivt föreningsliv och hoppas du vill vara en del av vår gemenskap.

Väl medlem så kommer du snabbt finna vad du bäst kan bidra med, och just i och med att det är valår så är det något vi vill flagga för direkt. Vi kommer få många mer platser idag i diverse nämnder och kommunala bolag än vi haft innan. Det är alltså en direkt väg in till en möjlighet att direkt kunna påverka hur Norrköping utvecklas. Genom att fylla i vår Intresseanmälan så kommer vår valberedning kunna kontakta dig när vi närmar oss valet med hur aktuellt det blir. Intresseanmälan är inte bindande utan mest för att vi ska få en överblick över vilka nämnder som är mer populära än andra.

Oroa dig inte heller om du känner att du inte är så erfaren gällande vad nämndearbete innebär. Det är det vi är till för. Vi kommer hålla löpande utbildningar så alla är redo och trygga i sina framtida roller i nämnder, som representanter för Sverigedemokraterna. Ni kan även kontakta oss per e-post eller telefon om ni har några praktiska frågor kring arbetet, se https://norrkoping.sd.se/kontakt

Tveka inte att höra av dig redan idag!

Med vänliga hälsningar,

Styrelsen, SD Norrköping