Nyheter | 16 oktober 2007 | Sverigedemokraterna i Norrköping

Nyheter | 16 oktober 2007

Sverigedemokraternas kommunförening i Norrköping bildad

Det är med stor glädje vi kan komma med nyheten att det har bildats en kommunförening här i Norrköping efter ett år av mycket arbete. Många gruppmöten, medlemsträffar, mycket utbildning och annat arbete, såsom utdelning av partimaterial o dylikt ligger bakom att vi nu kunnat ta detta steg.

Vår kommunfullmäktigeledamot, Petter Carlsson, hoppas på många nya medlemmar fram till nästa val. Ju fler vi blir, desto mer får vi uträttat, och alla har någon kunskap att bidra med! Vi är många som ser framemot att få träffa just Dig – Ingvar, Alf, Petter, Kjell, Kenth med flera hoppas att vi snart ses!

Vår geografiska avgränsning är Norrköpings kommun, men vi kommer till en början även att vara en länk mellan Östgötadistriktet och medlemmarna i Finspång och Söderköping. Du som bor i Finspång, Norrköping eller Söderköping och har frågor om partiets politik eller vill engagera Dig i Sverigedemokraterna är välkommen att ringa oss (på kvällstid) på 0739-77 88 19 eller maila till norrkoping@sverigedemokraterna.se .

Sd Norrköping