Medlemsmöte med Mrutyuanjai Mishra | Sverigedemokraterna i Norrköping

Medlemsmöte med Mrutyuanjai Mishra

Lördagen den 25 augusti höll SD Norrköping ett medlemsmöte i Norrköpings kommunfullmäktigesal där Mrutyuanjai Mishra, krönikör på bland annat Jyllandsposten och nättidningen Avpixlat, var inbjuden som gästtalare. Han är även kommentator i dansk tv för sitt kunnande i Asienrelaterade frågor och har en magister i mänskliga rättigheter.

Temat var islam och islamisering och förutom föreläsningen hölls en frågestund och diskussion. Det blev ett lyckat och lärorikt medlemsmöte som uppskattades av deltagarna.

Söndagen den 26 augusti var det dags för utbildningsmöte för funktionärer inom distriktet SD Östergötland. Mrutyuanjai Mishra föreläste och det gjorde också Markus Wiechel som är gruppledare i Norrköpings kommunfullmäktige samt ordförande för SD Östergötland. Markus talade om arbetsstrukturer, kommunfullmäktigearbete, upplägg för framtiden och hur vi ska arbeta för framgång i valet 2014.

SD Norrköpings styrelse vill tacka alla som deltog och ett extra stort tack till Mrutyuanjai Mishra som gjorde en fantastisk insats!