Lyckad ideologiföreläsning med Mattias Karlsson | Sverigedemokraterna i Norrköping

Lyckad ideologiföreläsning med Mattias Karlsson

Tisdagen den 18 juni samlades medlemmar från SD Norrköping i Norrköpings rådhus för att lyssna till riksdagsmannen och partistyrelsemedlemmen Mattias Karlsson som föreläste om Sverigedemokraternas grundläggande ideologi. Mattias Karlsson är huvudförfattare till Sverigedemokraternas principprogram och har länge setts som partiets främsta ideolog. Denna träff var en första av två som hölls inför det viktiga arbetet med att ta fram ett fullständigt kommunpolitiskt program samt ett valmanifest inför valrörelsen.

SD Norrköpings andre vice ordförande Olle Felten höll i träffen och talade om arbetet med det kommunpolitiska programmet samt vikten av att vi får många som vill ställa upp för partiet innan, under och efter de allmänna valen 2014. De som vill engagera sig i arbetet med att ta fram Sverigedemokraternas politik i Norrköping inför valet kan mejla olle.felten@sverigedemokraterna.seIMG_14171-550x412